αναγνώριση συστήματος καθορίζει ποια είναι η έξοδος του συστήματος θα πρέπει να είναι για μια δεδομένη είσοδο . Το σύστημα μπορεί να μοντελοποιηθεί με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων , αλγόριθμος ή μοντέλα σχεδιασμού . Ταυτοποίηση
σύστημα βοηθά συστήματα μοντέλο που δεν μπορεί να γίνει με απλά βήματα σχεδιασμού . 2
ορισμός Απαίτηση είναι το δεύτερο βήμα στη διαδικασία. Καθορίζει τις ανάγκες και τις συνθήκες ότι το νέο σύστημα πρέπει να διαθέτει ή να συναντήσετε . Σε αυτό το στάδιο , οι διαφορετικές διαρθρωτικές , λειτουργικές και μη λειτουργικές απαιτήσεις που θα μπορούσαν να συγκρούονται μεταξύ τους εντοπίζονται .
Εικόνων 3
Σύστημα ανάπτυξης αρχιτεκτονική περιλαμβάνει την αναγνώριση του συστήματος , λειτουργικό σχεδιασμό και λεπτομερή σχεδιασμό . Αυτό το βήμα λεπτομερώς τις διάφορες συνιστώσες και την αλληλεπίδραση μεταξύ τους .
Η 4
Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει την ανάπτυξη λογισμικού , σχεδιασμό διεπαφής και το σχεδιασμό υλικού . Ανάπτυξη λογισμικού περιλαμβάνει τον προγραμματισμό του λογισμικού για το σύστημα . Σχεδιασμό διεπαφής χτίζει μια διασύνδεση μεταξύ του λογισμικού και του υλικού . Σχεδιασμό του υλικού λαμβάνει υπόψη τις προδιαγραφές του συστήματος και χτίζει ένα σύστημα που να ταιριάζει με τις απαιτήσεις .
5
δοκιμή Ένταξη συνδυάζει τα προηγούμενα βήματα (λογισμικό , διεπαφή και hardware) και ελέγχει αν το σύστημα λειτουργεί ομαλά και το υλικό και το λογισμικό αλληλεπιδρούν μεταξύ τους χωρίς σφάλματα . Αν τα λάθη συμβαίνουν , το ενσωματωμένο σχεδιαστή του συστήματος ανάγεται στο στάδιο αναγνώρισης του συστήματος και κάνει τις αλλαγές .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα